Serviciile Noastre

Remap Auto Tuning

ECU Remap

Optimizarea softului auto (ECU Remap) scoate la iveală resurse ascunse de către producător, scăzând totodată consumul de carburant, pe când ștergerea EGR și ștergerea DPF poate fi o alternativă în dorința de a ține autovehiculul în condiții de funcționare.

Când un autovehicul este remapat, vechiul soft ECU este înlocuit cu un soft modificat prin intermediul mufei OBD. Posibilitatea de a comunica cu computerul mașinii prin această metodă, simplifică considerabil procesul de tuning, însă nu totdeauna această metodă este posibilă.

După cum s-a menționat mai sus, procesul de remapare modifică caracteristicile de operare ale motorului având intenția de a crește puterea, cuplul și a micșora consumul de carburant, însă aceste performanțe țin și de stilul de condus impus de către conducătorul auto.

Procesul de remapare are un efect imediat, înregistrându-se creșteri în putere de de cel puțin 30-40 CP și o creștere medie în cuplu de 80 NM.

Motorul mașinii devine mult mai receptiv, ajutând șoferul să depășească mult mai ușor. De asemenea va fi posibil ca autoturismul să fie condus într-o treaptă superioară de viteză și implicit să conducă la un consum redus de carburant.

Remap Stages

Procesul de remapare constă în  optimizarea electronică a autovehiculului în limitele de siguranță impuse de producător. Remaparea se  împarte pe mai multe nivele, numite Stages, fiecare stage având obiective diferite. Creșterea în performanță și reducerea consumului se va face simțită imediat în funcție de nivelul de remapare ales, însă trebuie menționat că aceste performanțe țin și de stilul de condus impus de către conducătorul auto.

01

Stage 1

Această optimizare a fost special concepută să funcționeze în armonie cu piesele de fabrică și nu necesită nici o modificare fizică asupra autovehiculului. În majoritatea situațiilor consumul de carburant scade, înregistrându-se în paralel creșteri semnificative de putere și cuplu. În general vehiculele remapate de noi obțin un plus de circa 40 CP, un extra cuplu de 60 nm și economie în carburant de până la 20%.
02

Stage 2

Optimizarea Stage 2 are la bază Stage 1 Remap, însă necesită modificări adiționale ale autovehiculului: o evacuare mai puțin restrictivă, un filtru sport, intercooler mai mare etc. Odată implementate modificările menționate mai sus și după aplicarea optimizării Remap 2 se vor obține performanțe superioare, autovehiculul devenind mult mai agil. De menționat că acesta optimizare nu are ca scop reducerea consumului de carburant, ci doar creșterea nivelului de performanță .
03

Stage Three

Optimizarea Stage 3 implică modificări majore la nivelul motorului autovehiculului:
  • Turbină mai mare
  • Injectoare mai mari
Această optimizare are ca scop obținerea unui maxim de performanță, aducând motorul autovehiculul foarte aproape aproape de limitele fizice de funcționare. Această operațiune necesită timp și o colaborare strânsă cu șoferul autovehiculul în cauză. Va fi posibilă adaptarea motorului la stilul de condus impus de șofer și de provocările la care este acesta supus (în mare parte competiții sportive).